Tisztelt Ügyfelünk!

Tisztelt Cégvezetés!

Korábbi tájékoztatásunknak megfelelően, világszerte pontosan követjük és folyamatosan értékeljük az aktuális helyzetet a szállítási láncra, gyártásra és beszállítókra gyakorolt hatások szempontjából. Mindezt napi szinten tesszük követve a hivatalos szervek útmutatásait. Így biztosítjuk, hogy az esetleges következményekre időben, alternatív megoldásokkal tudjunk reagálni.

A szerdai napon (2020.03.11-én) Magyarország teljes területére kihirdetett veszélyhelyzet (40/2020. (III.11.) Korm. rendelet), az annak során teendő és a szomszédos országokban is meghozott intézkedések, Olaszország és több más szomszédos, illetve egyéb európai uniós ország teljes területére kiterjesztett egyre szigorodó korlátozások okán tájékoztatnunk kell Önöket, hogy jelen információink szerint nem kizárható annak lehetősége, hogy cégünk csak késedelmesen tud teljesíteni.

A lehetséges késedelem elsődlegesen alkatrész-, eszközhiány, humánerőforrás kapacitások csökkenése, illetve szállítási okok (torlódások, kamionstop zónák, előre nem látható útlezárások, elterelések, szállítási kapacitásban felmerülő hiány) miatt alakulhat ki.

Konkrét esetről egyelőre nincs tudomásunk, jelenleg a fentieknél pontosabb információval nem rendelkezünk. További információért felvettük a kapcsolatot az olaszországi magyar külképviselettel, a Kormányzati Ügyfélvonallal. Egy megbízott fuvarozónk sürgető javaslatára két érdekvédelmi szervezetük (Magyar Közúti Fuvarozók Egyesülete és Magyar Szállítmányozók Szövetsége) is hivatalos tájékoztatást kért a tegnapi napon az Innovációs és Technológiai Minisztériumtól, miszerint a 41/2020. (III.11.) Korm. rendelettel elrendelt beutazási tilalom és kéthetes otthoni, vagy kórházi karantén hogyan érinti a hivatásos gépkocsivezetőket, tekintettel arra, hogy az intézkedések magát az árufuvarozást egyelőre nem érintik.

Az előállt helyzetet, amennyiben az szerződésszerű teljesítésünkre kihatással lesz, olyan ellenőrzési körünkön kívül eső, a szerződéskötés időpontjában előre nem látható (vis maior) körülményként értékeljük, mely során nem (volt) elvárható, hogy a körülményt elkerüljük, vagy az esetleges kárt elhárítsuk.

Minden tőlünk elvárható intézkedést megteszünk, hogy az (esetleges) negatív következményeket a lehető legalacsonyabb szinten tartsuk.

Amennyiben újabb, pontosabb, konkrét információk birtokába jutunk, úgy ismételten haladéktalan írásos tájékoztatást adunk, illetve honlapunkon is elérhetővé tesszük és folyamatosan aktualizáljuk azokat.

Kérdés vagy észrevétele esetén forduljanak hozzánk bizalommal, s megköszönjük, amennyiben az Önök részéről a koronavírus fertőzéssel összefüggésben hozott intézkedésekről, annak cégükre gyakorolt hatásairól tájékoztatnak minket.

Köszönjük segítő együttműködésüket, egyben sok erőt és egészséget kívánunk az előttünk álló rendkívüli időszakhoz.

Üdvözlettel:

Ursz József igazgató                                                                           Buczkó Péter igazgató

         

Kategória: Hírek

0 hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük